воскресенье, 5 декабря 2021 г.

Привітання з Новим роком 2022

 ***


З Новим Роком тигра Вітаємо, син!

Я хочу, щоб зробити вашу мрію ви могли

Так не бійтеся впевнено йти вперед,

Ви допомогти вам в цьому тигром році!

Я бажаю вам сміливо задуманий старт,

Я бажаю вам гідний син для батьків, щоб стати

Я бажаю, щоб виправдати мої надії і мрії,

Ми віримо в вас! Ви досягнете великої висоти!


***


Син! З Новим Роком Тигра Вітаємо!

Так що я був щасливий в цьому році, я бажаю вам

Так що ви повинні зробити бажання

Так що ваші старання і зусилля були оцінені!

Я хочу, щоб не раніше стояти на місці і не занепадати духом,

Я бажаю всім хороших людей на благо відповідаючи,

Я бажаю тобі сина, сильним, щоб бути,

Я бажаю вам себе як особистість, щоб розкрити!


***


Те, що в рік Тигра побажати вам, синку?

Я хочу, щоб досягти мети, яку ви могли

Я бажаю вам, щоб поставити нову мету пізніше,

І все невдачі в старому році ви залишили!

Знайомтеся з новими 2022 рік і нові повороти,

Нехай удача та везіння набирають обертів,

Нехай ймовірність проблем для вас не залишиться,

Нехай рік тигра вам добитися успіху!


***


Для вас, синку, я хочу тигра в рік,

Всі переваги землі, які тільки знати

Нехай удача всієї планети ви маєте

Нехай Земля звертається до вас щасливим особі!

Нехай весь світ обертається для вас

Нехай ваші мрії і коні будуть виконані,

Будь хорошим сином, піклуватися про себе

З Новим роком, мій хлопчик, я люблю тебе!


***


З роком Тигра, синку, вітаю!

Я бажаю, щоб моє особистого щастя в житті

На роботі успіх, вірність дружбі з друзями,

Нехай можливості горять яскраві вогні!

Нехай ваші прагнення набирають обертів,

Нехай ваш новий 2022 успішним,

Нехай вам легко бути щасливим стати,

Нехай це отримати щасливий зірка, щоб отримати!


***


Син, рік Тигра Ми святкуємо з вами

Ти моя радість, мій захисник, мій герой,

Моя надія, моя віра, моя любов,

Нехай свято буде ваш день будь-який!

Нехай новий 2022 дасть вам успіх,

Нехай він звучить у вашому домі дитячий сміх

Нехай ваша дружина буде тобі вірна,

І нехай вона буде серце в спокої!


***


Сину мій! Рік Тигра приходить!

Я хочу, щоб в цьому році вам будь ласка

Так що ваші мрії втілюються в реальність,

Для того, щоб висвітлити вам світло щасливої ​​зірки!

Я бажаю вам дозвіл старих проблем,

Я хочу бути творцем добрих справ,

Я бажаю чисті думки і свіжі ідеї,

Почати раді скоро!


***


З Новим Роком Тигра, син! Я бажаю добре!

Для того, щоб захопити вас любов і тепло,

Для того, щоб труднощі для досягнення поваги,

Вірити без сумніву!

Впевненість вам більше, здоров'я і сили,

Так що моя дружина постійно Mil,

Лояльність буде він сидіти в вашому серці

З 2022 роком тигра! Будьте щасливі в ньому!


***


З роком Тигра, син! Зустрітися з посмішкою року!

І нехай це буде дуже і дуже пощастило,

Кожен день був яскравим

Так що новий рік для вас всі двері відкриті!

Так що удача не залишить вас,

Так що особисте щастя було мало

Так що бізнес успіх від цього року,

Для вас з нового року я багато хорошого чекати!


***


Син! У вас є новий 2022 рік Тигра натяків

Це щастя вашої навколо вас летить,

Як сніжинки за вікном візерункового

Ваше щастя поруч! Щастя - Коло!

Слід зазначити, що в дрібницях,

Щастя в поцілунках, в контакті, в промовах,

З ваших улюблених людей. Цінуйте його і замітки

Радіючи можливості не пропустіть!


***


З Новим Роком тигра Вітаємо, син!

Нехай всі невдачі розплавлений, як дим,

Нехай в новому році ви зміните своє життя,

Нехай серце Ласкаво просимо назавжди вирішене!

Нехай любов живе у вашій душі,

І удачі в будинку приходить знову і знову,

Нехай ваша радість тече річка

І я завжди буду в моїх думках поруч з вами!


***


Син, тигр рік до нас прийшов!

З цього моменту, все буде добре

Тигр буде отримати від святкового мішка,

І дати вам ваші мрії та ідеї!

Ви також отримаєте святковий настрій,

І крім того багатства, пердеть, удачі,

Кабан простить вам навіть пустощі,

Новий 2022 рік приносить нам тільки радість!



Смішна українська відкритка з Новим роком 2022 Тигра

Комментариев нет:

Отправить комментарий