воскресенье, 21 февраля 2016 г.

привітання на 8 березня

91

Славимо вас, красивих душею,
Добрих серцем, неспесивых,
Не сердитих і не гордих,
Шебутных і непокірних,
Ніжних, відданих, втомлених,
Стурбованих, щасливих,
Частіше милих, рідше скандальних,
Наших жінок чудотворних!

92

В країні вирує свавілля,
Корупції і криміналу, -
Вогнище порядку - дами нашого відділу, -
Найтонший шар законності і права
На Ваші плечі, тендітні кришталево,
Лягла аж ніяк не жіноча турбота,
Щоб всі дотримувалися ідеально,
І платежем вершилася робота.
Оружье Ваше - не чоловіча сила,
Не пістолет, не бомба, не кастет -
Ви просто приголомшливо красиві,
На що ніхто Вам не відповість "Ні!"

93

Нехай цей день щасливим буде,
І всі збуваються мрії.
Хай сонце світить Вам всюди,
І посміхаються квіти.

94

Може, це і нахабно,
Я трохи в Вас закоханий:
Ви - сьогодні не начальник,
Ну а я - не підлеглий.
Від душі Вас вітаю
З першим весняним святом
І, звичайно. Вам бажаю
Неземного настроенья,
Щастя, міцного здоров'я,
У справі всілякої удачі
Днів, наповнених любов'ю.
Тільки так і не інакше!

95

Жіночка! Женуленька моя!
З святом тебе я вітаю!
Мила! Від усієї душі бажаю:
Бачити, чути, відчувати тебе,
Кожен день і кожну мить.
Може бути - все це відверте,
Але без цього - я просто не можу,
Тому що я тебе люблю!

96

В душі і за вікном
Цвіте весна!
Ти, подібно їй,
Принади повна.
Іскриться сміх,
Очі сяють пустотливо,
А життя п'янить,
Як міцне вино!
Проллються щастям
Зоряні дощі -
Ти лише надійся,
Вір, люби і чекай!

97

Моєю ніжною, коханою і чекає,
Чиїм теплом я завжди оточений,
І рук її не устающим
Вітання і низький уклін!

98

О, Жінки!
Я Вас люблю без пам'яті
І не можу, зізнатися, встояти,
Коли Ви мене з ніг з посмішкою валіть,
І я готовий любити Вас і страждати.

99

Місяць березень і день восьмий.
Запахло в повітрі навесні.
Весну ми будемо славити
І дозвольте Вас привітати
З міжнародним жіночим днем!

100

Бажаю щастя і любові.
Вони дорожчі всіх подарунків.
І хай всі збудуться мрії
У прекрасний день - 8 Березня!
Відкритка на 8 Березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий