воскресенье, 21 февраля 2016 г.

привітання зі святом 8 березня

71

Серед весняних перших днів 8 Березня всіх дорожче.
На всій землі, для всіх людей весна і жінки схожі.
Успіхів Вам, здоров'я Вам і щастя побажаємо
І з першим святом весни сердечно вітаємо.

72

Бажаємо жінкам планети
Побільше сонячного світла,
Хоч ручеечек доброти,
Хоч річку милого привіту
І море, море теплоти!

73

Моя молодша сестричка,
Ти зовсім ще дівча.
Але коли-то будеш мамою,
Вітати тебе всі стануть.
А я молодшу сестру
Вітати зараз хочу.
Розумною будь, красивою самої.
Не поспішай бути дорослою, мамою.

74

Нехай буде з тобою
Земля, якій віриш свято,
Весняних птахів політ крилатий,
Зігрітих материнською ласкою
Будинок, де чекають на тебе.
Нехай буде з тобою
Світанку ранкового пісня,
Квіти і зірки всюди разом,
Хай будуть з тобою друзі

75

Дорога наша мама!
Вітаємо з жіночим днем!
Для тебе, милий,
Цей тост вимовимо.
Для тебе завжди ми діти,
Як живемо - тобі видніше,
Що їмо і у що одягнені -
Для тебе важливіше всього.
Мама, ти для нас - свята,
Ти на світі краще всіх,
До ста років живи, рідна,
У нас - твій життєвий успіх.
Міцного тобі здоров'я,
Ти - наш жіночий ідеал,
З восхищеньем і з любов'ю
Піднімаємо ми келих!

76

Не знай турбот, живи щасливо,
Щоб говорили всі завжди:
"Як ця жінка красива,
як нескінченно молода!"

77

Від душі бажаємо вам,
Щоб сонце грало,
Щоб співали вам птиці
Про кохання серенади,
А що мало хвалили,
Ображатися не треба.
Вам бажаємо успіхів
І в любові, і на службі,
Щоб ви в сім'ях зберігали
Уваженье і дружбу.
Краси і здоров'я
Вам на довгі роки.
Нехай прибуде вам радість,
І минають негаразди.

78

Моя дружина - очарованье! Господи, дякую за дружину.
Вона - небесне созданье, як говорили в давнину.
Вона добра, ніжна, красива, їй все рішуче йде!
Спробуй я сказати інше - вона... мені голову скрутить!

79

У цей день - Восьме Березня -
Ми бажаємо Вам добра,
Величезний оберемок квітів
І весняного тепла.
Багато щастя і здоров'я,
Бути веселою, молодий,
Щоб очі світилися теплом
І сяяли добротою!

80

Мама!
Зі святом весняним
Я сердечно вітаю!
Довгих літ, любові, веселощів
Від душі тобі бажаю!
Нехай розтануть всі напасті
І розвіються негаразди.
Я бажаю тільки щастя -
Нехай тебе не старять роки.
Щоб не покидали сили,
Щоб справи велися успішно,
Будь завжди такою гарною,
Усміхненою, ніжною!
Анімаційні картинки з 8 березня

Комментариев нет:

Отправить комментарий