воскресенье, 21 февраля 2016 г.

вітання до 8 Березня

111

Нехай перший пролісок
Подарує Вам ніжність!
Весняне сонце подарує тепло!
А березневий вітер подарує надію,
І щастя, і радість, і тільки добро!

112

Улюблені наші славні
Господині будинків і сердець,
Прекрасні, добрі, головні,
Природи і світу вінець!
Нехай свято буде гарним,
А життя - веселіше і щедріше,
Цветите всім близьким на диво
Від ніжної турботи чоловіків!

113

Бажаю вам усього, чим життя багате:
Здоров'я, щастя, довгих років,
Нехай це свято - день 8 Березня -
В душі залишить добрий слід!

114

З жіночим днем 8-е березня
Не можу Не привітати.
У додатку до подарунка
Побажати тобі хочу:
Червоною трояндою квітни,
Честь, здоров'я бережи.
Женихів не відкидай -
Потихеньку вибирай:
Що б не пив, не гуляв,
Грошей багато отримував,
Щоб красивим, сильним був,
На руках тебе носив.
А вже якщо по любові -
За такого враз йди!
Заведеш собі дітей,
Стане відразу веселіше.
Будеш мити, варити, прати,
Дорогого ублажати
І всяке інше -
Така жіноча доля.
Думай, вибирай -
Хомут на шию іль гуляй!

115

Я тебе вітаю, з святом світлої Весни!
Радості, щастя бажаю, бачити солодкі сни!
Нехай усі негаразди, негоди, обходять тебе стороною!
Адже це ж велике щастя, що зустрілися ми з тобою!

116

Хай роки мчать низкою,
Нехай вітри виють і сурмлять, -
Ти будь такою, щоб закохуватися
Міг хто-небудь завжди в тебе!
Хай буде сонце в день непогожий,
І щедрий, теплий світло - в очах!
Нехай в житті буде багато щастя!
І тільки зрідка - сльоза.

117

Нехай у цей день весняними променями
Вам посміхнуться люди і квіти,
І хай завжди йдуть по життю з Вами
Любов, здоров'я, щастя і мрії!

118

Як жаль, що сонце мені не подарувати,
Квітка по телефону не відправити,
Залишилося лише підписати листівку
І промінь тепла в твоїй душі залишити!

119

Ще не чутна пісня струмка,
Не ллється жайворонка спів,
Але сонце яскравіше, і крапель
Віщає нам: "Йде весна!"
Йде весна. І нехай не жарко,
Але разом з нею, як літа тінь, -
Міжнародний жіночий день,
Приходить до нас 8 березня!
Він - свято ласки, краси,
Любові, надії і мрії.
Подруг я вітаю
І бути прекрасніше весни
Від усієї душі бажаю!

120

Цілу, низько голову схиливши,
Я мільйони жіночих рук коханих,
Їх десять добрих пальців для мене -
Як десять пір'я крил лебединих.
Вітаю з 8 Березня!

Комментариев нет:

Отправить комментарий