суббота, 18 ноября 2023 г.

Оригінальні привітання з новим роком 2024

 Тип вітання: SMS, у прозі, у віршах, усі

Щасливого Нового року

І я бажаю тобі доброго

Санта Клаус його подарунки

Нехай він несе додому.


Мільйони вогнів

Ялинка світить радісно,

Новий рік для боротьби з курантами

Нехай він виконує бажання.


Бажаю тобі в Новий рік

Сміх, радість, удачі

І нехай кожен день на рік

Любов і щастя несуть вас.


Вітаю з Новим роком.

І я хочу побажати

Щастя, радість, здоров'я!

Любов чиста і гроші.

Нехай це буде наступного року,

Ми будемо лише на плаву.

Щоб ми не захворіли

І звичайно не старіти!

Нехай це приносить нам щастя

Санта Клаус Новий рік вам!


Наближається час чудес

Новий рік - це свято бажань.

Нехай воно приносить сяйво неба

Радість, щастя, любов, розуміння!


Нехай він дає процвітання, добре

І здоров'я сильне.

Новий рік - це казка, тепла

Нехай всі будуть дивовижними!


Сніг лежить, сніжинки кружляють,

Запах ялини і вихор змії.

Нехай ніхто не залишиться сам

З кожним буде єдиний милий!


З новим роком! Вир сніжинок

Нехай це висвітлює натхнення

Дасть успіх яскравий, довгий,

Чиста ніжність зануриться.


Нехай життя стане - заздрість:

Довгий, галасливий і красивий,

Дає сміх, веселощі, радість,

І велике щастя!


Ось свято на порозі

Нове життя цілий рік,

Як хтось зустрінеться з ним

Тож він витратить його!


Тому що я бажаю всім

Відмовитися від проблем

Прискорив усі скорботи,

Що нас купували цілий рік.


Усі борги щодо розповсюдження

І бажання зробити:

Нові зустрічі та враження,

Яскраві радісні моменти,


Мати успіх у бізнесі,

У будинку - радість, дитячий сміх,

Мир, процвітання та комфорт,

Все, чого чекають люди!


Не потрібно захворіти і не захворіти

Робити все за рік,

Що ви не можете відкласти

З новим роком вас, друзі!


Нехай ялинка в новому році

Санта -Клаус з мішком величезного

Це принесе багато щастя

І пощастило двома автомобілями.


Усі мрії здійсняться

На цьому святі відмінно,

Ви повірите в магію

У чудовий вечір Нового року!


Втомлена природа спить

Під ковдрою вниз,

Але, зустрічаючись із зміною року,

Весь район сяяв.


Кожне диво чекає і вірить

У новорічних традиціях,

Санта Клаус увірветься у двері

І він виконає всі бажання!


Незабаром буде новий рік,

Багато святкових неприємностей

Він принесе з ялинкою

Щоб довгий час догодити!


З майбутніми, друзями,

Нехай сім'я збирається

Все в чарівний зимовий вечір

І тепла тепла зустріч!


Нехай новий рік має з ним

Добрий і сміх у всіх квартирах

Щоб небо було над головою

Це завжди було добре, мирно.


Так що цього вечора чудеса

Ви були оточені скрізь

Родичі та закриті голоси

Любов і радість хотіли.


Новий рік настає, вітаю!

Дай мені свою руку, я здогадуюсь.

О, і щастя чекає на вас величезні!

І любов, як я бачу, невтомна.


Подивіться, лінія обіцяє багатство.

Нехай це буде виконано, тому що вам це потрібно.

Але це, я бачу, дружба-брови.

Нехай друзі завжди ходять поблизу.


Ми кинемо магію, бажаю вам

Щоб кожен день був неповторним.

Цього року лише передає щастя,

Він обіцяє всі бажання виконати.

Вітальна листівка з Новим роком 2024 та Різдвом Христовим

Комментариев нет:

Отправить комментарий