четверг, 15 ноября 2018 г.

Філософські привітання з Новим роком 2019

Новий рік нехай подарує
Море здійснились надій.
Вам бажаю тільки щастя,
Миру, грошей, довгих років.

Нехай до тебе в прийдешній рік
Першим здоров'я прийде,
А за ним поспішають навздогін
Дружба, радість і грошенята,
А за ними прибіжать
Світ, удача і затишок.
Вечірок - без похмілля!
Без каяття - веселощів!
Підвищення - доходам!
З новим щастям,
З новим роком!

Бажаю, щоб ви в новому році
Чи не зустріли ні печалі, ні біду.
Зостануться нехай багатство і удача,
Здоров'я, щастя і від справ віддача.

Настав час казок,
На порозі Новий рік!
Нехай тривоги він розвіє,
Збільшить ваш дохід.

Нехай виконає всі бажання,
Нехай любов'ю обдарує.
І успіхи, і здоров'я
До вас притягне, як магніт.

Дід Мороз з подарунком класним
Нехай до вас постукає в будинок.
Адже мішок його чарівний,
І для вас запас він в ньому
Дуже міцне здоров'я,
Карколомний успіх,
Щастя просто неземне
І веселий дзвінкий сміх.

Зі святом головним зими!
В очах нехай сяють вогні,
Нехай в серці живе лише добро,
А в будинку - затишок і тепло.

Новорічна сніжинка
Зачепилася за келих,
Дід Мороз нас усіх привітав
І добра всім побажав.

Я ще хочу додати,
Щоб в наступному році
Ми не знали про печалі,
Не чули про біду.

Нехай негаразди забирає
І забирає старий рік,
Ну а Новий рік удачу
І успіх всім принесе.

Нехай посмішки не розтануть,
Нехай любов в серцях живе,
І нехай радості і щастя
Досить нам на цілий рік.

З роком Новим вітаю!
Всмак живіть, що не нудьгуючи!
Сил, енергії, вогню!
Гарнішати з кожним днем!

Підвищень, частих премій,
Знаходити на відпочинок час!
Суперкласні вражень,
Багато різних розваг!

Бажаю цілий віз здоров'я,
Благополуччя причіп,
Завжди відмінного настрою
І щастя не втрачати рецепт!

Нехай буде натхненній
Душа весь рік, сповнена надій,
А тіло буде загартованим
Від усіх хвороб і від бід!


Нехай в 2019 рік
Щеня подарунків принесе.
Під ялинку удачу кине,
Успіх в коробку нехай закине.

Здоров'я, радості, тепла.
У родині панує нехай доброта!
Любов, затишок і розуміння,
Щіпку чуда і уваги!
Авторська листівка з Новим роком 2019

Комментариев нет:

Отправить комментарий